contra

Przemysł 4.0 w praktyce – robot w Contrze woła “zaraz kończę!”

W ramach projektu DIH2 dodajemy do systemu Contra inteligentne usługi (ang. smart services),
których podstawą jest pobieranie danych bezpośrednio m.in. z robotów depaletyzujących deski i podających je do dalszej obróbki. Jednym z najważniejszych efektów jest przewidywanie przez “robota” kiedy niezbędna jest dostawa kolejnej partii produktów, sprawdzenie czy w buforze wejścia jest jakaś paleta w kolejce i powiadomienie pracownika odpowiedzialnego za obsługę bufora wejścia stanowiska: “kończę za X minut, konieczny pilny załadunek” albo “kończę za X minut, mam jeszcze kolejną paletę w kolejce, dopij kawę i pomóż ;)”.

 

Oczywiście oprócz tego uzyskujemy podstawowe informacje takie jak status wszystkich podłączonych maszyn i postępów ich pracy.

 

contra

Udostępnić klientowi wersję testową w 30 minut

Wielu klientów chce dzisiaj jak najszybciej “dotknąć” narzędzia i przekonać się czy faktycznie działa i się im “spodoba”.

System, który obejmuje raportowanie wykonania zadań na stanowiskach wykonawczych – jak Contra – nie jest łatwo udostępnić w taki sposób, ponieważ wyniki monitorowania można obejrzeć jedynie po zaraportowaniu wykonania tych zadań na tablecie przystosowanym do pracy na hali produkcyjnej. Takiego urządzenia nie sposób udostępnić w tak krótkim czasie. Żeby klient mógł zacząć naprawdę “zaraz” i zobaczyć cały proces w systemie wdrażamy system raportowania przez www. 

Rozwiązanie to może służyć mniejszym firmom, które nie wykonują tak wielu zadań w jednostce czasu lub jako rozwiązanie awaryjne. Daje też najszybszą możliwość udostępnienia wersji demonstracyjnej.

 

contra

Wszystkie zdalne spotkania „pod ręką”

Nasi mentorzy, w zależności od pytań mentees, czasem dzielą się sprawami dużej wagi, ale czasem pojawiają się proste, codzienne, drobne rozwiązania jak na przykład to.

  • Masz wiele regularnych spotkań na zoom, a linki jakoś giną i nie zawsze łatwo je odszukać w mig?
  • Dodaj pasku zakładek przeglądarki katalog spotkania / zoom i wstaw tam stałe zakładki do spotkań.
  • Spotkanie się zaczyna? Klik i gotowe ;)